Рецепти | ||||||||||||||||||||
Відео Статті Форум |
||||||||||||||||||||
З технічних причин телефонний зв'язок тимчасово відключено.
Якщо Вам потрібно залишити нам повідомлення, скористайтесь формою зворотнього зв'язку. Зв'яжіться з нами:Щоб перевірити стан виконання замовлення, натисніть тут е-мейл: inform@wokshop.com.ua (Більш надійно через форму зворотного зв'язку нижче) Ви не можете пройти до нас? Політика конфіденційності та обробки персональних даних Політика повернення товару та грошей Умови повернення товару та грошей, та задоволення рекламацій Наша команда завжди з розумінням та увагою ставиться до будь-яких питань, що виникли у Вас з товаром, який Ви отримали. Будь ласка, звертайтеся до нас з будь-якими запитами. Ми постараємося, щоб Ви залишилися задоволені в будь-якому випадку. В законодавстві України вказані дві причини, за якими покупець може здійснити повернення або обмін купленого ним товару: 1. Якщо товар не відповідає заявленому виробником якості 2. Якщо товар повністю відповідає всім вимогам, але з якоїсь причини не влаштовує покупця
Покупка некачественного товару.
В Законі України «Про захист прав споживача» в ст.8, йдеться про те, що якщо покупець виявив суттєві недоліки в товарі, які могли виникнути тільки з вини виробника, то він має повне право вимагати його заміну або повернення своїх грошей. Очевидними недоліками, якщо спиратися на п.12 ст.1 Закону України «Про захист прав споживача», можуть вважатися недоліки, через які товар не представляється можливим використовувати за призначенням. Якщо такий недолік з'явився з вини виробника і після ремонту з'являється знову з причин, незалежних від покупця, і при цьому ще наділяється хоча б однією з цих характерних ознак: 1. Його усунення взагалі неможливо 2. На його усунення потрібно часу більше двох тижнів 3. Він якимось чином змінює товар, що вже не входить в частину договору про покупку Якщо буде потрібна перевірка якості товару, то може бути проведена експертиза в спеціальному Сервісному Центрі, в процесі якої буде перевірятися дотримання умов, вказаних в гарантійному талоні, експлуатації товару споживачем. Спираючись на п.4 ст. 17 Закону України «Про захист прав споживача» експертиза може бути організована протягом трьох днів з моменту отримання письмової згоди споживача на проведення такої перевірки. Якщо експертиза покаже, що недоліки, які з'явилися після передачі товару споживачеві, стали результатом порушення умов з використання товару споживачем, зберігання або перевезення, то споживач зобов'язаний буде оплатити цю експертизу з власної кишені. Якщо ці вимоги не зможуть задовольнити вчасно, то покупець може попросити замінити бракований товар на такий же товар тільки іншого виробника, обраний ним, відповідно з переглядом ціни та поверненням грошей, якщо в цьому виникне потреба. Товар може відрізнятися маркою та моделлю. Якщо проводиться заміна товару з недоліками на товар такої же виробника та моделі, який змінився в ціні, то перерахунок вартості не роблять. Якщо заміна товару проводиться на товар відповідний якості іншого виробника або моделі, то перерахунок вартості бракованого товару в разі підвищення його вартості здійснюється виходячи з його ціни в період обміну, а в разі зниження ціни – виходячи з його вартості в день покупки. Прохання покупців про повернення грошей повинні задовольнятися в той день, коли вони були висунуті, а в випадках відсутності можливості повернути гроші – в період семи днів. Якщо під час розрахунку виявляється, що ціна на товар виросла, то розрахунок проводиться на момент висунутих вимог, а в випадках зниження – на момент покупки.
Покупка якісного товару Посилаючись на Закон України «Про захист прав споживача» та ст.9 покупець може протягом двох тижнів замінити товар на такий самий: • якщо товар не влаштував покупця за кольором, розміром або формами. • не можна застосовувати за призначенням, але за умови, що товар не використовувався покупцем і має товарний вигляд, споживчі якості, заводську упаковку, пломби та документи. Якщо в момент обміну такого ж товару немає в наявності, то покупець може: 1. купити будь-який інший товар, 2. отримати назад свої гроші, витрачені на покупку товару, 3. замінити товар на такий же при першому ж його надходженні в продаж. Під час процедури повернення грошей, розрахунки з покупцем здійснюються виходячи з ціни на товар в день покупки. Ви можете вимагати у продавця свої гроші назад, витрачені на покупку товару, і він повинен їх повернути в той день, коли були пред'явлені ці вимоги або в разі відсутності можливості повернути всю суму – протягом семи днів і не днем пізніше. Вимоги споживача будуть розглядатися тільки після пред'явлення товарного чека, який підтверджує покупку, збереження повної комплектації товару, наявності упаковки від виробника, на якій повинен бути штрих-код і заповнений гарантійний талон. У випадках, коли відбувається повернення товару неналежної якості, споживач зобов'язаний надати акт (з круглою печаткою), який він повинен отримати в спеціальному Сервісному Центрі. В акті повинні бути вказані «істотні недоліки» придбаного товару. Ви можете досягти заміни товару або повернення грошей, тільки якщо будете дотримуватися всіх умов. Але є причини, по яких Вам можуть не замінити товар або не повернути гроші. Наприклад: 1. з дня покупки товару, який не має недоліків, минуло більше двох тижнів 2. товар, який не має істотних недоліків, але вже не має вигляду нового товару і є які-небудь дефекти, виниклі по вині покупця 3. під час перевірки якості товару були виявлені факти, що свідчать про спробу вскриття, ремонту або інших порушень гарантійного обслуговування 4. відсутність документа, що підтверджує покупку товару, гарантійного талона або повної комплектації товару Також варто звернути увагу на те, що згідно п.3 ст.4 Закону України «Про захист прав споживача» споживач зобов'язаний: 1. перед тим як використовувати товар потрібно вивчити правила з експлуатації товару, які йдуть разом з ним 2. у випадках, коли не зрозумілі умови за використання купленого товару, споживачу слід звернутися за консультацією до продавця, виробника або іншої особи, зазначеної в документах, що виконує ці функції 3. використовувати товар за призначенням і не порушувати умов експлуатації, які вказані в документах виробника або продавця. 4. щоб уникнути негативних наслідків використання товару, споживач зобов'язаний дотримуватися заходів безпеки, вказаних в документах виробника або в разі відсутності їх, дотримуватися загальноприйнятих заходів безпеки при експлуатації товарів даної категорії Задайте питання:< Повернутися на головну сторінку |
|
|||||||||||||||||||
Стрічка новин
|
||||||||||||||||||||